دوقولوهای.عزیزم.ساراوسحر

بهترین روز زندگی مامان

1389/12/17 17:43
نویسنده : مامان وبابا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم میخوام ازاون روزی که تازه فهمیدم که باردار هستم براتون بنویسم.سه سال ازازدواج مون گذشته بود که رفتم ازمایشگاه تست بارداری دادم وقتی بهمون گفتن جواب تست مثبته خیلی خوشحال شدیم روز بعد بیش دکترم رفتم یک سونوگرافی برام نوشت وقتی رفتم سونوگرافی دکتر بهم گفت تبریک میگم بچه هات دوقولو هستن انقدر خوشحال شدم که نمیدونستم چکار کنم دست وباهامو گم کردم وقتی امدم بیرون به شوهرم که گفتم اون خیلی خیلی خوشحال شد اون روز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود . نویسنده  .مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
15 اسفند 89 20:30
آخرش ما متوجه نشدیم کدوم این خوشکلا سحره کدوم سارا این گلها از طرف آنیسا اینا برای سارا اینا برای سحر مواظب باشید گلاشون با هم قاطی نشه
مامان فرشته
16 اسفند 89 11:23
عزیزم خودت عروسکی ماهی بوسسس